Saturday, September 18, 2010

MUSIC COMPLETE ME

Actually tak ar gila music like crazy but not bad ar.. I will dying to hear my fav song when I travel alone.. Even tak pernah travel alone.. Hahaa.. I mean in a time like when I'm alone.. Kekadang bile aku naek bas and naek putra aku mesti nak kena dengar muzik.. Kalo tak rase cam orang bodoh yang just duduk dalam bas or putra sambil tgk orang2 yang ada kat situ.. At least bila ada muzik dia jadi macam peneman tau.. So aku tak payah dengar apa orang yang sekeliling aku borakkan or even bile aku pandang orang.. Dia punya expression akan jadi cam penuh meening tau..

That's why bile ada lagu yang aku suka mesti aku akan download and put in my phone.. Phone adalah antara harta yang paling aku sayang selain laptop.. Kalo aku gi travel aku mesti akan bawa phone.. laptop and broadband.. And money cash or kredit of cOZ.. hAHAA.. So thanks to my friend who tought me how to download song..

It's not that aku tak suka lagu melayu sangat just I think my genre music more alike not too melodian but more to an expression telling or a story.. I give u an example my fav music.. I love bigbang style of music.. Also 2pm.. Even lagu english pun aku tak berapa sangat.. Now my fav music more to korean style.. Give a dramatic.. A little bit rap and exciting music.. The freshner feeling.. Tak dinafikan yang sometimes music diorang kinda like the same but hey.. I still like that.. Hahaa



No comments:

Post a Comment