Monday, June 7, 2010

MY 1ST INTERVIEW SPA

Damly i've got so nervous.. Aku sampai jek tadi dalam kol 7 lebih.. Dah aku naik lif lupa nak tekan tgkt 6.. Nasib baik de dak tu nak interview gak so dia tekan.. Past that one until aku sampai tgkt 6 and masuk bagi surat then just waiting 4 the number.. But suddenly my footpath just stop when I saw so many people in that bloody hall.. Around 50 something I think.. In my mind aku fikir 4 sure abiz petang.. Bosan gile.. Ngan aku fikir nama aku tertinggal ke kakak tu panggil2 lagi.. Padahal de orang datang lambat dari aku dah panggil nama..

Dalam pukul 9 lebih tu baru nama aku kena panggil tok bagi nombor.. Lega gile time tu.. Aku bilik no.11.. Bile aku tengok yang banyak bilik untuk interview lega sket ati aku.. Ade ar dalam 13 bilik diorang guna.. Setiap bilik ada 2 penemuduga.. Akhirnya dekat kol 10 lebih aku masuk.. Aku punya penemuduga tu 2 2 lelaki.. Boleh ar.. Diorang tanya cam biasa orang interview tanya.. So aku jawab jek.. Mana yang tak tahu aku cakap tak tahu.. So alhamdulillah kol 11 aku habis..

Kire aku bernasib baik.. Allah permudahkan aku.. Banyak kali aku doa dalam hati supaya Allah permudahkan dan mempercepatkan interview aku.. Even ada budak yang datang awal dari aku pun belum kena interview lagi.. Nasib aku baik cepat sket.. K ar.. aku nak cerita tu jek.. Banyak aku nak cerita tapi aku malas ar nak taip.. Hehee.. Nak layan 2pm jap.. K ar.. Daa

No comments:

Post a Comment