Saturday, May 1, 2010

MY SENSE

Aku boleh kenal ngan seseorang itu bukan kerana baunya..
Tapi dengan perlakuannya..
It's not that aku ni ahli nujum..
Just kalo aku dah kenal orang tu lama dalam sebulan camtu pun aku dah boleh kenal cara dia..

Example kat opiz aku..
Kan aku dah keje about 2 half month..
Dari segi bunyi tapak kasut and cara diorang jalan aku dah boleh agak siapa..
Meja aku kan menghadap belakang..
So kalo de orang masuk bilik aku mesti kena toleh nak tengok siapa masuk..
But now even dengan mendengar bunyi tapak kasut and keletak keletuk bunyi cara diorang jalan aku dah boleh agak siapa..
So aku maybe bukan seorang pembau yang baik tapi au seorang pendengar dan pemerhati yang baik..
Hahaa..

P/S : Lately aku banyak writen in english.. Saja.. Nak practise.. Even cam kelam kabut and ejaan pun cam salah tapi aku tulis jek ikut gerak hati aku.. Papepun sorry for the mistaken..

No comments:

Post a Comment