Thursday, May 20, 2010

FORGET ABOUT 2PM

Hahaa.. Don't worry!!!!
Mana boleh lupe 2pm and super junior beb..
But just give me sometime for myself to story..
Aku nak story pasal semalam petang punya hal..
Semalam aku ngan family gi jj maluri..
Dah ja;an2 tu perut lapar..
Perut aku memang lapar sejak tengah hari lagi..
Coz hari tu aku tak keje..
Aku teringin nak makan tomyam kat kedai tangga..
Tetiba mak ajak makan kat jj tu jek..
Frust gak ar tak dapat makan tomyam..
Mak kata kat sini pun ada tomyam..

So try ar..
Mmmm!! Hampeh..
Dah ar kuah jek banyak isi sket..
Pastu kat sebelah meja makan aku de dak2 ni celebrate bezday..
Bukan main kecoh lagi..
Ngan main2 colet kek kat member..
Ngan gedik2 sket bezday girlnya..
Pastu lama ar plak aku dok kat situ coz mak pening..
Bosan gile dok kat food court tu..
So macam2 ragam yang aku tengok..
Depan mata aku de kedai ichiban ramen..
So aku pun cuci mata tengok de sorang ni cute gak..
Chinesse man.. Hahaa..
Pastu de ar couple2 yang datang dengan pelbagai rupa dan gaya..

And then tadi aku gi teman Cik Ita gi Maju Junction..
Tengah jalan2 tu aku cam kenal jek mamat ni..
Aku rase memang farid kot..
Ala!! Budak yang aku suka time form 1 dulu tu..
Hahaa..
Yang funny nye aku still rase malu gile bile aku terserempak ngan dia..
Cam kalo kekadang aku terserempak dia kat kedai makan kat rumah aku..
SEngal tol..
Bukannya dia kenal aku pun..
And bukannya dia tau aku suka dia pun..
Tapi aku still shy gile bile berselisih ngan dia..
HAHAAA!!!
K ar.. Tu jek aku nak cerita..
What??? 2PM??? SUPER JUNIOR???
Don't worry..



No comments:

Post a Comment