Thursday, May 27, 2010

AGAIN & AGAIN

I love Super Junior..
But I admirer 2pm..
I really love their friendship together..
Stilll sad for jaebeom leaving the group..

I've seen so many time about 2pm..
Sometimes I laugh.. Sometimes I cry..
I'm laughing coz their r so funny when happy time..
I'm crying coz when I see Jaebeom with 2pm really miss him..
I bet he dying miss 2pm more than me..

Bukak laptop jek aku akan bukak youtube..
Than aku akan taip dengan pantasnya 2pm only..
Aku dah tak tengok langsung super junior..
Even aku teringat super junior but my hand just type 2pm..
Just being myself..
Bila aku ngah suke kat sesuatu tu mesti aku akan hadap benda tu sampai aku bosan..

Everyday aku dengar lagu 2pm..
Malam plak tengok kat youtube about them..
Everyday my life fullfill with 2pm stories..
Sometimes I can replay back just on my head..
Dah tengok banyak kali tu yang boleh ingat tu for every single second moment..

Cam psiko gile.. Obses pun ada..
Hahaa..
Tapi takdelah sampai aku gi konsert diorang or gi korea or beli cd2 mereka..
Im not that such fanatik yang sanggup buat benda2 tu sume..
I'm just a fan who gonna support them together forever..

No comments:

Post a Comment