Wednesday, December 30, 2009

sEnGaL toL.. ^-^

Semalam lepas balik dari keje singgah jap kedai dobi.. Kak Farah nak amik baju dobi.. Sebab hari ni dia kene pakai baju warna biru.. Baju biru dia tu abah anta dobi.. Resit semua abah yang pegang coz baju dobi semua abah yg anta.. Dah gi ambik tu rupa2nya abah salah bagi resit.. Baju yg Kak Farah nak tu takde kat baju dobi yg tu.. Dah pegi balik kat kete minta abah resit yg lg satu.. Sekali abah salah bagi resit dah.. Sekali Kak Farah plak takde duit.. Dah nak kena pergi draw duit..

Pergilah kuar duit.. Aku teman.. Dah masuk kat dalam petronas tu aku nampak coklat.. Sekarang ni aku suka makan coklat.. Black forest satu!!!! Hahaa.. Kak farah gi tunggu turn nak kuar duit.. Pastu aku pegi kat dia jap cakap suruh tunggu aku sebab aku nak gi beli coklat.. Aku ingat nak beli yg black forest yg kecik jek.. Sekali takde plak.. Yg de yg sedang2 punya.. Agaknya kalo de yg kecik sekali dah lama aku gi kaunter nak bayar.. Aku fikir 2 3 kali nak beli ke x.. Last2 aku decide nak beli.. Sekali bila aku nak ambik jek coklat tu baru aku perasan.. Yg aku mana ada bawak duit.. Purse aku kat dalam kete.. Aku cuma bawak diri aku ngan phone jek.. Dush!!!

Nasib baik aku tak gi kat kaunter lagi.. Kalo tak buat malu jek.. Confident jek nak beli coklat.. Tapi kalo betollah semalam aku dah letak kat kaunter nak bayar.. Aku kena tunggu kak farah kuar duit dululah bayarkan.. Hahaa.. Bile aku dah tersedar yg aku tak berduit.. Ish!! Ish!! Aku terus gi kat kak farah.. Aku cite kat dia pastu dia gelakkan aku.. Sengal tol..

2 comments:

  1. hari yg penuh itu ini hahaha :P
    but fun kan kalau kdg2 jd sengal cmtu! cam x pecaya kite leh menjadi sesengal itu weeeha! :P

    ReplyDelete
  2. Yap! without kt noticed..

    Masa nak beli coklat ni lgsg x fikir pasal duit.. kat kpale otak nak mkn coklat jek..

    Dak ni memang sengal.. ish!!

    ReplyDelete