Wednesday, December 9, 2009

New Magazine in Town

'Malay ePop' - Definitely gonna be in my list.. My top list of my book money pocket.. Hahaa.. 4 sure not gonna miss it every single out coming..

Finally aku dapat magazine yang sangat2 best sangat.. Apa yang bestnyer coz kat dalam magazine tu all story pasal korean and japan artist also Chinesse only.. And this is what i want.. Finally!!! Just being one of the best thing happen in my life.. I'm loving it.. Dapat baca magazine ni really made my day.. Hahaa.. Sengal tol!

Tapi aku tak boleh baca depan orang ramai coz nanti orang cakap aku gila.. Coz tersengih2 aku baca magazine tu.. Mostly cerita favourite artist aku sume kat dalam tu.. Tersenyum kera ar aku baca.. Aku senyum baca benda tu sampai tak boleh tutup mulut.. Agaknya aku senyum sampai ke telinga.. Ngan gigi aku sekali nampak.. Aku kan kalo benda yang suka kan kalo nampak mesti cam excited gila.. Tu yang cam sengal sket.. Hahaa.. Baru masuk edisi ke 3.. Already miss yang 1st.. Just ade yg 2nd n 3rd edition..

Buat masa ni tempat yang ada jual magazine ni just kat carefour wgsa maju.. De gak try cari kat bookstore yang berdekatan tapi tak jumpa.. Tak tau ar dah habis or memang tak jual.. Hope kat kinokuniya jual.. So pape beli kat sane jek..

P/S : 'Malay ePop' u complete me.. hahaa.. Just made my day more happy and cheerful

No comments:

Post a Comment