Wednesday, November 18, 2009

To much to say

I've got so much to say.. all in my head.. apa yang aku perlu buat just tulis kat entry ni n done.. but then.. still de benda yang merunsingkan hati aku.. untuk pengetahuan ko home aku baru jek baik dari demam.. aku demam like a week.. lepas dah baik demam aku batok n selsema plak.. this past two weeks my body doesn't really work well with me.. kereta plak masuk workshop.. dah seminggu lebih.. rindu gila kat citra.. sampai malam tadi aku termimpi-mimpi kat dia.. huh! dasyat tol..

Aku suka bila malam.. sebab aku sudah berjaya mengharungi siang dengan jayanya.. lepastu tak payah nak peningkan kepala otak nak fikir yang remeh temeh ni.. pe yang aku tau tido lagi baik.. but when it turn to morning aku cam malas sangat.. coz lagi sekali aku akan mengharungi masa siang yang lama dengan pelbagai perkara yang aku sendiri tak tau apa yang akan terjadi.. actually menjalani hidup ni penat sangat.. tapi aku bersyukur..

p/s : i'm fighting for myself.. fight for yourself too.. aja aja faiti!!! love Eunhyuk.. hahaa

No comments:

Post a Comment