Thursday, November 19, 2009

Star in the making.. Akim!!!!


Tadi baru jek lepas tengok drama Kau dan Aku.. Akim look cute sangat.. tapi klakar ar dia dalam cerita nie.. nampak lembut sangat.. hahaa.. two different type of perfomance.. acting and singing.. both look great but dari segi personality aku suka tengok Akim time nyanyi lagu Through my window.. smart beb style dia.. suara dia pun gempak beb!! but in acting dalam drama Kau dan Aku nampak pelik sket.. Akim nampak lembut sangat.. kalo Akim lebih bertenaga cam dalam lagu Through my window mesti smart.. tapi maybe kehendak skrip or Akim just being a new person here..

Akim memang born to be a star.. maybe more on singing.. acting??? no komen.. still baru kot.. kalo Akim banyak latihan n terima kritikan n dah lama banyak berlakon.. he really gonna nail it.. bt still.. aku akan setia menjadi silent fan to him.. kenapa silent??? coz aku suka dia dalam senyap2.. not really fanatik just sekadar suka2 n support him from the back.. backup him bile ada orang kata dia n try to raise him up to make other people see him as a star in the making.. hahaa.. apa-apa pun good luck Akim..

p/s : Love u Akim n always support u n hey! hope Akim dapat masuk final Juara lagu muzik2.. untung2 jadi juara..

No comments:

Post a Comment