Thursday, November 26, 2009

Citra is back today... yeeaahhh!!! miz kat citra.. almost 3 weeks dia kat workshop.. cian dia.. cuba bertahan tapi akhirnya dah tak mampu untuk bawak kitorang lagi.. kitorang 1 family pakai kete ni time aku nak amik exam spm.. tahun 2005.. almost 5 years now kete tu dah berbakti ngan kitorang.. sayang sangat kete tu.. even bukan aku pun yang bawak kete tu.. but still.. value dia sangat berharga..

Aritu aircond rosak.. tu pun dah pakai banyak wit.. 1600 kena.. mahal tol.. tapi yang tu abah tolong cover.. cian abah so aku topup balik wit abah.. dapat gaji so aku bagi lebih kat abah.. skang masalah enjin plak.. the BIGGEST problem is enjin rosak teruk.. overwhole kena bukak.. so of coz the pay lagi bigger gak.. almost 4 thousand.. mak dah bayar banyak.. ngan duit roadtax kereta lagi.. so hujung tahun memang banyak pakai duit.. so aku pun tolong mana yang patut.. apa yang aku ada itulah aku bagi.. kak farah ngan abang ajib tak boleh nak bantu sangat.. diorang pun perlu menyimpan untuk diorang coz diorang dah besar.. banyak tanggungjawab lain yang akan menanti.. aku plak masih muda yang tak berapa nak fikirkan tanggungjawab terhadap benda lain so tanggungjawab aku skang ni hanya pada mak n abah.. takpe.. ade rezeki lebih aku topup balik duit tabung aku..

p/s: budak ni nak berterima kasih pada kereta honda e.k ni kerana sewaktu citra takde dialah yang hantar dan amik aku dan mempermudahkan perjalanan kami sekeluarga.. even kete ni rendah (budak ni pening kalo naik kete rendah) tapi almost 3 weeks pakai cam dah biasa plak.. but still miz nak pakai citra balik.. papepun lepas ni citra jangan rosak lagi.. poning den.. hahaa.. n honda have a safe journey beb ngan family aku.. honda adalah keluarga baru aku.. abg ajib yang beli.. almost 3 month kot.. k ar..

p/S: kepada sesiapa yang yang balik ke kampung untuk raya haji ni have a safe trip n bawak kete leklok.. n Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha..

No comments:

Post a Comment