Tuesday, March 15, 2016


TODAY IS JUST A MESS...........

Hurmmm.. bidang yang aku ceburi ini memang sangat mencabar.. even aku ni just a staff.. u know.. berhadapan dengan orang2 yang belajar tinggi.. tapi sometimes no manners and kadang2 tu cam xde otak.. dah tu! ko blaja pakai ape? Haish!!!

Cam tadi..  haish! bengang plak aku.. huish! darah aku naik smpai kepala kot.. bole rase nie.. betapa marahnya aku.. siap cakap nk report kat menteri? Pergh! main menteri plak die.. semata2 ko x faham and xnk faham pe yg ada.. bodoh!

Memang tahap kemarahan aku kalo dalam skala 10 tu aku boleh cakap 9.7 ok tahap marahnya aku tue.. cakap dalam fon bukan main kerek seh! padahal aku ni gak yg akan process permohonan ko.. tu yg ajak syasya tue.. aku cakap sya jom turun.. jom g gaduh.. syasya memang on jek.. jom kak.. jom gaduh.. so sampai2 bawah ceh! bukan main lagi baik ok la.. sebab da jumpa kan so baiklah.. pastu ko dok pertikaikan prosedur kita.. ko dok bandingkan guideline luar negara and negara ko sendiri.. bila kt explaine bole plak ko buat muke cam kt nie sengkek cam ketinggalan zaman.. u know like kalo kat luar tu online jek da bole dapat pendaftaran. but still.. ko x leh nk bandingkanlah.. every country that you go must have their own rule.. because this is your own country so you aspect you gonna get some speciality.. of coz.. in some way... but still you cannot break the rule.. orang lain bole ikut kenapa tak ko.. even foreign pn bole ikut.. kalo yg byk songeh tu memang nk kena la kan..

Haish! ntahlah.. td memang pengalaman yg sangat rare.. hate it.. aku harap aku x jumpa ko lagi.. menyampah aku layan orang bodoh manners camni.. ko mungkin lebih pandai dari aku.. but in some way aku lebih up dari ko la.. how u want to treat other person if you cannot handling your expression and feeling like that.. so annoying and so stupid...

No comments:

Post a Comment