Tuesday, March 1, 2016

SEMUT...

Rumah aku banyak sangat semut..aku taulah sebabnya aku ni manis sangatkan sampai semut pun suka sangat dekat aku nie.. tapi masalahnya bila semt suka sangat dekat aku.. jadinya aku ni pelupa.. sebab minum air semut byk sangat.. makan makanan yg de semut.. kadang2 tu dalam laptop pn die bersarang.. makin berleluasa plak semut nie..

Aku akan lancarkan peperangan halus dengan semut2 ini agar mereka paham bahawa aku ni sudah berpunya.. jadi jangan dikejar puan puteri ini lagi...=D Pergh! nak berangan jek ayat aku kan.. hahahaa... aku ni cam dah jadi pembunuh bersiri plak pada semut2 nie.. tapi dorg ni xnk paham sbb xnk pindah setelah apa yang terjadi pada relative dorg... so I should make a plan... of coz I cannot mention here.. I'm afraid that semut will read it.. Hahahaa...


No comments:

Post a Comment