Wednesday, March 2, 2016



Td office mate datang bawa baby..  comel sangat baby die... tp cam biasalah.. aku ni kan penakut dengan baby.. klakar kan.. camne nak ada baby kalo aku sendiri takot dengan baby... aku lagi ok kalo tinggalkan aku dengan 100 ekor meow dari baby seorang.. itu yang boleh aku ungkapkan.. betapa aku takot nak berdua sahaja dengan baby...

P/S : Janganlah percaya kalau setakat aku dengan baby sahaja.. mesti aku mati kutu.. tak tau nk buat apa.. hahahaa.. sebab bile aku pegang baby mesti die nangis.. sbb die x suke dengan aku.. Hurmmm.. so kalo ada baby sendiri camne nie... huhuuuu...

Hope baby sendiri boleh tangani masalah2 ni.. huhuu..

In shaa Allah.. sekiranya ada rezeki... semoga aku dikurniakan baby yang sihat dan sempurana dan menjadi anak yang baik kepada aku and papa die... amin...

No comments:

Post a Comment