Wednesday, January 27, 2016

TODAY..

Hari ini.. macam2 hal jadi.. ngan perangai .... yang cam2 perangai de.. heran aku.. sebab aku deal dengan orang2 yang educated kot.. tapi tak taulah mana pergi knowledge dorg tue... betul la orang.. kalau makin tinggi pelajaran die makin kurang adab die... haish!!!! walaupun kerja aku nie setakat pembantu tadbir tapi aku ngan yang lain2 niela yang buat kerja tau.. kekadang tue berlagak tak bertempat... menyampah aku...

Kadang2 tu kerja kat opiz tu asyik menyumpah orang jek.. die tak tau kita handle satu malaysia.. penat kot.. penat ngan kerja.. penat layan orang perangai cam cibai lagi.. tapi ada yang sangat profesional dan snagat memahami tugas kita.. yang itu aku respect.. tapi yang perangai cam cibai yang tu aku menyampah... 

Ok lah.. bye!

No comments:

Post a Comment