Monday, January 25, 2016



MARRIED...

Alhamdulillah.. aku percaya dengan jodoh yang Allah berikan kepada aku.. kerana itu adalah kebahagiaan aku... dan aku sangat menyayangi dia dan sangat mencintai dia sepenuh hati aku.. dialah syurga aku... 

Betul la cakap orang kalau orang tau yang kahwin nie sangat bahagia semua orang akan nak kahwin cepat2.. sebab kita akan berkongsi hidup dengan orang yang kita sayang.. dan alhamdulillah aku hidup dengan cinta aku.. kalau ada orang yang berkahwin kerana keluarga itu aku doakan korang bahagia... amin.. aku doakan semua orang kat dunia nie bahagia... amin...

Honestly dia bukan couple yang pertama.. tapi aku percaya dialah CINTA PERTAMA aku... dan aku just anggap couple yang sebelum ni just cinta monyet... sebab bile dengan dia aku ada satu perasaan yang sangat lain.. kalau tak.. takkan lah masa mule2 aku bertentang mata dengan dia aku rasa sangat laim.. rase ada macam sesuatu dekat dia yang aku tertarik.. dan sampai sekarang aku masih ingat perasaan tu.. just aku tak bole nak gambarkan dengan kata2... 

Papepun aku sentiasa doakan hubungan kami kekal dan semakin bahagia hingga jannah.. amin.. dan aku harap dapat membahagiakan dia hingga hujung nyawa aku.. dia adalah syurga aku... love u so much husband... I will be a super duper wife and mother to our family.. in shaa Allah.. in return you will love me like more than I do... 

No comments:

Post a Comment