Tuesday, January 26, 2016

2016..


Alhamdulillah.. dengan umur yang semakin meningkat ini aku telah berada satu tahap hidup yang baik.. Aku ingat dulu yang aku ingin menamatkan zaman bujang aku pada umur 27.. memang kalo orang ty bila nak kahwin aku akan cakap umur 27.. hehehee.. dan alhamdulillah.. memang doa aku termakbul.. and now aku da 28... in shaa Allah.. de rezeki.. semoga Allah menambahkan ahli keluarga aku pula.. in shaa Allah.. 

Cerita pasal tahun baru ni... walaupun da nak masuk bulan 2 kan.. hehehe.. of coz orang akan cerita pasal azam baru... so azam baru aku sangat senang iaitu ingin menjadi isteri yang soleha dan hamba Allah yang lebih baik.. amin... pastu nak kurus sebab aku da debab... hahahahaaa... kalo kawan2 lama aku jumpa nie mesti dorg cakap aku da gemuk... hahahahaa... hurmm.. tapi tulah.. tiap kali nak diet mesti aku tak tahan lapar.. so aku kena start slow2.. so tu jelah nak cerita.. rajin plak aku bukak blog sejak akhir2 nie...

Selamat menyambut tahun baru semuanya....

No comments:

Post a Comment