Monday, June 29, 2015



Cuaca sangat panas dan bahang.. Da berapa malam aku tido x pakai selimut.. bahang gila... so untg siapa yang pakai aircond kat umah... tpai still de keburukan die gak sbb bila korang da terasa sejuk dan bila keluar cuaca yg panas dia akn buat badan korang akan rase x sedap.. so mula la nak demam bagai.. aku pun badan ngah sakit2.. pastu cuaca plak camni.. mmg serius rse nk demam and sakit kepala.. pastu banyak fikir lagi dengan kepala yg semak.. banyak benda yang x settle..

Kompom minggu ni aku akan rse semak gila... dengan start rabu sampai jumaat budak2 psh semua dicutikan.. pastu xde siapa yg nk cover aku... aku kerja sorang2.. aduiyai! da la bulan puasa.. mmg dugaan betul.. aku harap kesihaan aku makin baik.. sbb camne aku nk handle unit yg paling top sorang2 kalu aku sndiri x sihat.. Hurmmm... hope sakit tu pergi lepas aku tido jap g...

No comments:

Post a Comment