Monday, June 1, 2015


Aku ni secara mata kasar memang kasar... serius... sometimes kalau aku buat perangai kasar aku tu mesti orang takkan percaya dengan muka aku yang comel nie.. hahahaaa... Sometimes gak aku akan jadi sangat pemarah.. bila mood aku x ok.. akan ade jek orang2 yang akan buat aku annoying gile.. dengar suara pn da buat aku annoying.. tapi kalo mood aku ok jek dorg buat lawak sket jek da buat aku ketawa tidak berhenti.. Hurmmm.. pelik kan sifat manusia nie.. kadang2 aku x bole nak kawal... kadang2 tu ada gak aku bengang... tapi bila org tu tengah de prob tetibe aku jadi kesian plak.. hurmmm... pelik... pastu pasal dua orang yg saling membenci.. dengar suara pn da meluat.. tapi bila da berbaik bole terus bergurau senda.. xde plak nk benci nk meluat dengar suara nyaring tue.. sebab apa.. sebab hati tu da bersih dan dan xde sifat amarah tu... jadi sila jauhkan perasaan benci dan sifat amarah itu dalam diri kita semua agar hati kita tidak menjadi hitam...

No comments:

Post a Comment