Saturday, April 19, 2014



Salam....

Da lama aku tak post entry kat blog nie.. Huhuu.. Al-maklumlah.. busy woman... poyo jek kan.. Hahaha.. Aku nk cite pasal hari ahad lepas.. pada 13/4/2014.. Memang hari yang best sgt sbb dapat jumpa die.. And die bawak jalan2 mmg best.. Rasenya dalam byk2 hari yg kitorg keluar, haritu yang cam betul2 kitorang keluar tgk dunia luar.. Hehehee..Selalu just dok dalam bangunan shoppingmall jek.. kali nie cam dapat melihat keindahan ciptaan tuhan so sangat2 teruja.. And de aktiviti lain lagi kami buat so memang memorable betol masa2 tue semua.... so biasalah bila da kuar sme mesti amek gmbr sme2.. so dalam byk2 gambar yg kitorg amek tu de la satu gmbr nie yg kitorg dua suka.. so cakap kat die kalo post kat fb nie ok x? die cakap post jelah.. Hurmmm... hari selasa tu pas habis keje cakap ngan die mana gambar x update pun cover photo letak gmbr kitorg.. pastu dia pn buatkan.. masa tu aku da balik.. kebetulan balik tu singgah JJ.. so lepas balik dr JJ baru aku bukak fb and die pn de msg cakap da update cover photo.. so aku tgk kat fb da de yg like n comment.. sekali aku tgk komen dorang cam gambar tu satu gambar yg agak keterlaluan sehinggakan ada yang mengucap tu yg aku rase cam.. What the fish.. masalahnya dekat wall and pic kawan ko kot.. tak sepatutnya ko komen macam tu.. lainla ko bgtau private sndiri dengan aku then aku boleh terima.. tapi bila dak2 nie komen camtu kat pic aku and kat wall aku mmg aku x boleh terima.. pe lg.. badmood smpai ke sudah.. Haish!!!! last2 aku cakap ngan dia tukar balik CP tu sbb nnt ntah pe lg dorg nie komen pastu g opiz kompom kne bahan.. Hurmmm... last2 buang.. past dak2 skool aku dulu kat geng wassap de lg yg dok perli aku.. pe lg mmg kne balik r dengan aku... hurmmm... so skang nie mmg ngah merajok ngan dak2 skool... aku xnk pn join chat kat group tue... agak2 da lame sket bru aku masuk... Huh! pastu dak2 opiz aku sok nye tu nasib baik xde yg perli aku sbb aku rase dorang tau kot aku terase ngan dorang sbb gmbr terus delete.. Ok la.. end of story

No comments:

Post a Comment