Saturday, April 19, 2014



GITAR............

Dalam masa aku tgh bersedey sbb kontroversi kat wall aku tu tetibe de org tu hadiahkan aku something yang memang aku suke sgt2.. siap complete set dan courier dari melaka.... walaupun sebelum ni die penah tanya aku suka bunga or gitar? then aku jawab gitar.. sbb bunga kejap jek d alayu but gitar akan terus teman aku tatkala dia jauh.. hehehee.. pastu haritu time aku tgh bersedey n badmood tu die cakap xpe nnt dia buat suprise and bagi kontroversi lg kat opiz.. so aku fikir pe la die ni nak buat.. walaupun dalam hati rase cam die ni nk bg gitar ke.. huhuu.. tapi aku cam x amek tau sgt sbb bile ty die dia cakap suprise... so rabu pagi tu aku dapat call cakap ni de courier dari melaka nk hantar barang pastu ty direction ke MMC... pastu aku da cam neves plak pe la die ni nk bg.. bila ty dia pg tue dia plak mamai sbb baru bangon.. Hurmm.. so tunggu jelah courier tu smpai.... so bile da smpai nmpk jek die keluarkan bungkusan tu aku da tau pe die... GITAR!!!!!!!
My favourite since my childhood lagi.. just that sbb kekurangan duit masa dahulu pastu bila da de duit xde masa nk beli sbb xde org nk bawakan pastu sehinggalah ade si dia yg memang sangat2 ambil tahu apa yang aku suke then dialah yg belikan....dia tahu dari facebook aku.. masa tu aku de post kat FB tahun 2011 kot aku tulis bilalah nk de gitar.. so die baca then dia belikan untuk aku.. dan yang paling buat aku rase cam terharu sangat bila die belikan aku colour yang sama and sebiji yg de dlm pic tue... bile aku tgk balik gitar yang die belikan dengan pic yang aku post kat FB tu memang sebiji... So sweet my lovely man.. dia suka buat something yang luar biasa.. Seriously sangat2 terharu dan rase happy sangat2... rase bahagia dan rase cam x sabar nak blaja n mainkan lagu untuk dia... tapi masalahnye skang nie aku just tgk jek gitar tu and x main pun.. Hahaa.. takot nk sentuh die.. rase cam nak buat frame jek sbb takot tercalar or rosak.. kalo aku beli sndiri then maybe ok ar kot aku nak kasar dengan gitar tue tapi dengan gitar yg die belikan nie aku rase cam takot nk sentuh and sangat berhati2.. Huhuuu.... But one of my dream already came true.. Thank u sayang coz belikan gitar tue.. Really sweet.. And u know how much I love u..... Its really memorable when someone that u love give u something that u like.. u will take care of it like a baby...

No comments:

Post a Comment