Monday, April 28, 2014



Dear hati...

Apabila Allah telah memberikan sesuatu yang sangat berharga dalam hidup kau.. so kne jage baik2... jangan sesekali kau lepaskan dia.. kerana dia adalah anugerah yang terindah Allah berikan kepada aku... 

Jari jari menaip papan taip...
otak ke lain... hati ke lain...
mata asyik melihat handphone...
jari asyik mengelap hingus dan sekali sekala menutup mulut kerana batok...
Jari aku juga sentiasa mengelap air mata aku yang turun tanpa henti
Telinga ku sumbat earphone...
Harapan aku.. agar aku dapat mendengar suara manja itu lagi...
Aku xnk dengar suara kasar itu... Aku x suka...
Aku sedey sangat apabila mendengar suara kasar itu...
Aku rindukan suara manja yang selalu menyapa aku.. 
Aku rindu suara manja yang selalu menghiburkan hati aku...
Aku rindukan segala apa yang ada pada dia...

No comments:

Post a Comment