Friday, August 16, 2019

Assalamualaikum..

Minggu nie kan aku asyik nanges jek.. adalah yang buat aku sedih sgt.. so memang sedih but now im feel much better.. Coz Allah S.W.T always with me.. walaupun aku selalu lupakan Dia bila aku senang.. tapi Dia tak pernah lupakan aku.. =( 

Minggu ni aku selalu tengok video pasal humanity.. pasal real social experiment.. pasal soldier yang balik after a months a years x balik jumpa family anak2.. serius sedih sangat2.. so keje aku bile time rehat coz time tu jek aku boleh tengok youtube.. aku akan nanges tengok all those videos.. so keje aku nanges jelah sepanjang rehat tue.. hahahaa.. tp xde lah nanges yg teresak2 tue tapi basahlah tisu 2 3 helai.. puas bila dapat nanges disamping aku sedar yang aku sayang sangat orang2 yg ada disekeliling aku.. aku hargai apa yang ada disisi aku..

Sebab tu selagi aku ada dengan siapa dan apa yang ada di sisi aku.. aku akan cuba untuk stay happy with them as long as I can so i will never have the regret in my life.. aku harap aku takde regret dalam hidup aku sebab aku sendiri yang pilih jalan hidup aku so aku nak bangga dengan diri aku coz I've pick that road and aku baiki jalan itu untuk lurus dan tidak sesat dan terus menuju ke hadapan without changing any road and never to return back.. 

Ok guys.. stay happy and stay alive...

No comments:

Post a Comment