Thursday, August 8, 2019

Assalamualaikum guys..

Aku x sure masih ada orang ke tak baca blog aku.. tapi bila aku tengok data ada viewers.. huhuuu.. ntah siapalah yg baca blog aku nie... anyway thanks to siapa2 yg sudi singgah blog bebelan aku nie.. which is x memberi manfaat pun kat siapa2 just luahan hati aku semata-mata.. 

Hari ini sebab aku rasa nak bukak blog sebab saja.. hahahaaa.. dulu rajin aku update blog tapi sekarang rasa takde mood nak tulis padahal ada masa tu aku ada jek mood nak menulis cuma waktu tak kena.. and by the time aku da free nak menulis xde idea nak menulis.. aku paling tak suka nak menaip bila aku takde mood sebab nanti rasa stuck tue buat kau rasa nak baling jek keyboard.. cerita2 aku pun semuanya tergantung.. dulu berangan nak buat novel.. konon-konon nye nak jadi novelis.. bila idea datang tue mencurah2 aku tulis.. bila aku baca balik pun aku tak sangka itu aku yang tulis... hahaaa.. coz power sangat ayat tue.. tapi bila idea tu takde and aku still nak menulis tu yg ayat kelaut tue..

dulu aku berangan nak ada laptop kecik tue bawak kehulur hilir so bila idea yag mencurah2 boleh terus bukak and taip.. tapi sayang itu hanya angan2 sahaja.. mungkin bukan sekarang la kot.. sebab aku ada tanggungjawab yang lebih besar dari tu.. and aku taknak lepaskan tanggungjawab tu sebab aku takkan dapat balik moment2 tue.. 

Aku bersyukur pada Allah S.W.T. dengan kehidupan aku yang sekarang ini.. dengan rezeki yang diberikan.. aku tahu aku bukanlah hamba Nya yang baik.. tapi aku cuba dan akan terus mencuba untuk menjadi yang terbaik di sisiNya.. In shaa Allah..


No comments:

Post a Comment