Monday, January 16, 2017

MY DAY...

Aku happy sangat dengan kehidupan aku sekarang.. aku ada kehidupan aku sendiri.. even banyak lagi yang aku tidak pelajari.. In Shaa Allah.. aku cuba untuk membuat diri aku menjadi yang terbaik.. agar orang tidak menyesal mengenali diri aku ini.. aku sendiri tidak merancang apa yang aku nk buat masa hadapan dengan teliti.. sbb aku tahu benda tu hanya angan2... tapi sejak aku kenal die banyak die rancang untuk aku.. dan aku bersyukur aku berjumpa dan mengenalinya.. walaupun ada baik buruknya itulah kehidupan.. kau tidak akn pernah selalu baik.. dan kau juga tidak akan selamanya jahat.. sebab itu kau berjumpa dengan orang yang ada sekeliling kau for a reason.. Allah tidak akan saja2 menemu kau dengan orang2 ini for nothing.. cuma kau sedar atau tidak sahaja..

No comments:

Post a Comment