Wednesday, September 3, 2014



What goes around.. comes around....
Basically I do agree with this words........

Sebab itu aku sangat berhati2 dalam apa yang aku lakukan sebab aku takot kalau aku buat orang one day aku akan kena benda yang sama...

When something happen to someone that I knew.. I'll try put myself on their shoes to know how the feeling.. Coz sometimes apa yang kita rasa takkan sama apa yang kita nampak..

Kerana pandangan mata boleh mengakibatkan salah paham.. Contoh situasi apa bila orang yang kita sayang nampak kt dengan someone.. tp hakikatnya kalau die boleh dengar pasti dia tidak akan salah paham.. tapi hanya kerana dia hanya melihat dari jauh dan tidak mendengar apa yang dibualkan dia salah paham dengan mengatakan org kesayangan die tu ada orang lain... not fair..

Tapi apabila kita bagi peluang untuk penjelasan ia boleh dijelaskan dengan penipuan... coz die xnk melukakan hati orang yg dia sayang.... tapi apabila die berterus terang xde pula yang mempercayainya.... Hurmmmm...

What a life.....

No comments:

Post a Comment