Wednesday, September 3, 2014



DIA.......

Aku sayang sangat2 dekat dia.... tak tahu camne aku nak cakap perasaan aku pada dia.... all the time aku rindu kat dia... tiap saat perasaan aku pada dia makin bertambah.... kalo digambarkan perasaan aku ini seperti taman bunga pastinya sudah penuh dengan bunga2 yang cantik dan harum untuk orang yg tersayang....

Aku tak mampu nak bagi harta benda pada dia.. tapi aku akan selalu doakan dia agar menjadi yang terbaik untuk dirinya dan diriku.... agar aku kekal menjadi tulang rusuk dia hingga ke jannah... aku sentiasa berdoa agar dialah yang aku akan jumpa di jannah nanti... agar hubungan kami kekal hingga jannah... agar Allah memberikan rezeki.. umur yang panjang dan kebahagian yang kekal hingga akhirnya... Amin....

Jadi dialah kebahagiaan aku.....

No comments:

Post a Comment