Saturday, May 11, 2013




Apabila kita suka kat seseorang itu kita akan sentiasa ingat dekat dia..
Kita akan fikir dia ke orang yang akan bersama aku hingga ke ahkir hayat..
Dia ke jodoh aku..
Macam2 persoalan bermain dekat kepala otak nie.. Hehee
Ada seorang haji nie pernah bgtau kat kitorg mase aku gi kem kat grik dulu tu..
Name die Hj. Zizan..
Dia cakap kalau ada orang tanya aku da berpunya ke belom cakap jek belom kerana mungkin orang yang bertanya kta itulah jodoh kita..
Cuba bayangkan kalau kita bagitau kita da berpunya mesti orang tu sedih dan patah hati.. 
Tanpa kita sedar rupanya orang yang tanya tu adalah jodoh kita..
Tapi orang kata kalau da jodoh x kemana kan...
So skang nie selagi aku x terikat kalau ada orang tanya aku ni da de ke belom ckp jelah saya belom ada just kawan2 jek..
Mana tau orang yang bertanya kepada saya itu adalah jodoh saya...=D

Allah pasti akan menemukan aku dengan lelaki yang terbaik untuk aku sebab Allah tahu aku nie macammana orangnya..
Jadi Dia carikan aku seorang lelaki yang mampu jaga aku.. lindungi aku dan sentiasa menyayangi aku dan mampu membimbing aku.. InsyaƁllah...

No comments:

Post a Comment