Saturday, May 11, 2013


11 - Mei - 2013

Assalamualaikum..
Aku rindu nak tulis kata-kata yang selalu bagi aku inspirasi.. Huhuu.. Tapi wat mase xde lg nie.. Kalo dulu time tibe2 ilham nak menulis tu ada memang x terbendung ar jari ni nak taip.. In fact kalo di baca balik ayat2 tu macam x caya jek aku yang tulis ayat tue.. Tapi bila aku paksa diri aku menulis time xde ilham mmg hancur ayat aku.. Hahaa... So temanya aku hanya akan menulis bila aku ada ilham jek.. Dat's why bace tulisan aku jadi tergantung coz aku xde idea dan aku xde ilham... Hahahaa.. Xpe nnt aku try siapkan satu novel nie.. tajuk dia.. "Orked Puteh".... Hope aku ni ada idea then aku boleh habiskan tulisan aku tu.. Huhuu..

Sekarang ini aku bekerja kat MMC under KKM.. Keje dia not bad tapi penat ngan perangai orang dan keje... Hahaa.. Penat siot.. Mana nak ngadap keje lagi.. nk ngadap orang2 yang cam2 perangai lagi... Aduyai.. Tapi aku papehal kol 5 tepat mesti da angkut beg balik.. Hehehee... Tu best keje kerajaan.. Balik on time.. Tapi tmpt aku nie mmg byk keje sket.. So tahan jelah.. Kire untung ar awl2 lg da dpt keje berat2 n byk so pasni aku boleh handle yg lain2.. Huhuu.. Dak2 kat sini pun best wat geng.. Aku rase MMC nie sumenya dak2 muda majoriti.. yg bawah umo aku lg ar ramai.. Hahaa.. Trase tua aku.. Dorg panggil kak nadia.. Tapi perangai mantain cam dak2 coz kena ar kekalkan awet muda nie.. Hahaaa... 

K ar.. Daa.. 


No comments:

Post a Comment