Sunday, March 24, 2013



Ingat lagi tak pada entry aku apabila aku cakap jangan cakap seseorang itu tidak akan berubah apabila kau tengok dia macam xde harapan pun nak berubah..
It's just cepat atau lambat jek masa itu untuk dia berubah..
And samada kau sempat atau tidak jek tengok dia berubah..

Semalam aku tengok cerita yang sangat menyentuh jiwa aku..
Sedih sangat2 dan ia buat aku sangat rindu kat orang yang aku sangat rindu sekarang ni..
Dia mungkin da x bace blog aku nie..
Tapi aku harap hidup dia akan bahagia dan hidup dia akan berubah..

Satu jek aku pesan..
Jangan pernah sekalipun kau lepaskan peluang yang ada untuk kau cakap kau sayang pada dia..
Even kau benci pada dia sekalipun kerana apa yang dia buat..
Kerana once dia da pergi dari hidup kau.. apa yang ada dalam hati kau hanyalah kekesalan dan bukan kebencian..
Jangan biarkan kekesalan itu menghantui seumur hidup kau.. 
Dan jangan biarkan kebencian itu menjadi penghalang perasaan kau yang sebenar..

No comments:

Post a Comment