Sunday, March 24, 2013



2 minggu nie memang kesihatan aku agak tak berapa baik..
Not just this two week tapi starting this year kesihatan memang agak kurang sikit..
Awal2 tahun lagi da macam2 sakit aku dapat..
Tapi xde benda apa pun just maybe sebab aku yang x pandai nak jaga kesihatan dengan baik..
Asyik kerja pastu macam2 dok fikir..
Al-maklumlah umur pun da meningkat nie..

Actually bagos gak lepaskan segala emosi kat blog nie..
Tak ramai pun yang baca tapi paling aku akan baca balik apa yang aku tulis so aku tahu bila aku baca entry ni apa yang aku ngah fikir.. apa yang aku tengah marah.. apa yang aku x puas hati..

Aku ni kalau nak lepas cakap kasar kat mulut depan orang memang mulut nie pandai gak ar dia jage diri.. Hahaa..
So aku just harap pada jari jemari aku ni untuk terus taip kat blog ni untuk nak maki ke nak mengarut ke or carut ke coz paling tidak pun orang baca dan tak dengar dari mulut aku nie..
Tapi bukan sebab aku ni hipokrit ke apa..
Sometimes u just can't helped..
So try to live your life..

P/S : Alhamdulillah.. Kesihatan da makin baik just tinggal batuk sikit dan selsema sikit jek lagi.. Sehari dua baik ar nie.. Siapa2 yang baca post entry nie doakan saya.. Amin

No comments:

Post a Comment