Tuesday, August 14, 2012

MusiC......

Currently aku ngah dengar lagu Justin Bieber featuring...
As long as u love me....
Just a few days.. I'll be going to another stage of age..
Basically already but not officially..

I've already got my present...=)
Next year I'll turn to.........
Jap jek kan mase..
Never expect aku akan berada di muka bumi ini..
Aku selalu ingatkan diri aku jangan terlalu mengharap akan tahun hadapan..

Aku pasti aku tunggu hari esok untuk datang..
Tapi x penah berangan untuk tahun akan datang..
Aku sedar tempat aku di mana..
Bila-bila masa sahaja..

Selama aku hidup aku jumpa ngan macam2 orang..
I maybe silent but I'm killer thinker..
Kkdg aku akan fikir sendiri..
Ntah apa yang aku fikir pun aku x tau..
Kkdg ntah pape jek..
Tapi yang pasti dari dulu sampai sekarang aku selalu percaya pada hal ini..
Tiap orang yang aku temu pasti ada hikmahnya..
Everyone...............................................

No comments:

Post a Comment