Saturday, April 16, 2011

MY BAD DAY

Start hari selase lepas sampai khamis semalam.. What can I say? Paling teruk hari selasa.. Jumaat.. sabtu and ahad.. Senin ngan selase.. Gila betol!!!! Aku terpaksa berperang dengan diri aku sendiri...

Every day aku mengeluarkan air mata.. Penat siot!!!! Rase da sampai tahap aku rase nak separatekan my body and my soul.. da lame tak kena so bile dah kena memang aku rase x selase sangat.. Macam2 yg terjadi kat aku the past few days yg sangat cam puaka.. Tapi aku tahu Tuhan saja nak menguji aku.. Tapi seyes.. Aku memang x tahan nak menanggung kepayahan hidup yang sebegitu rupa.. Skang aku tahu betapa susahnya orang yang sakit kat luar sane..

Apa yang aku rase secara jujurnya memang aku nak maki jek diri aku sendiri yg x boleh nak tahan dengan dugaan itu.. Marah and rase tertekan gile.. seyes!!! Kalo ko tengok aku mesti cam orang yg da nak mati.. Padahal sakit sket je kot.. Hahaa.. Sumpah lepas ni aku akan jaga kesihatan aku baek2.. Taknak aku demam yg camtu lg.. Kalo aku kena demam tu memang seminggu lebey aku nak baek.. Sebab aku penah kena dulu.. Tp kali ni aku dapat rase demam aku laen sangat.. Semuanya bergabung dengan begitu kuat.. Semuanya Tuhan bagi lebey.. Jadi timbul benda2 yg sangat menakutkan aku.. Kuasa Allah S.W.T... Aku sebagai hamba-Nya perlu menerimanya dengan tabah.. Tapi sayang aku lemah sangat.. Jadi aku sangat sensitif terhadap semua yg berada di sekeliling aku..

Masa aku demam ada jek benda yg tak kena.. Dan ada jek benda yang menyakitkan.. Hari ni feeling much better than the worse.. Semua dah berkurang.. Coz dalam hati aku tak putus2 berdoa supaya Tuhan meredakan segalanya.. Alhamdulillah... Cuma lepas ni aku kena berhati2 dari segalanya.. Yg kelakarnya aku demam maybe sebab rindu dekat org2 yg dekat dengan aku.. Kebetulan kawan2 rapat aku tiada di sisi jadi maybe itu sebab utama.. Lepas kak tun balik terus aku okey sket... Hehee.. Pastu Azie selalu call jadi terubat sket.. Kekadang aku tertawa kerana alam semesta seperti sibuk memperkatakan diri aku.. Hahaa..

No comments:

Post a Comment