Tuesday, April 26, 2011

LOVE SONG

Aku tak tahu camne aku boleh ter-miz diz lovely song..
Padahal lagu ni best gile...........;p
I do really love Bigbang!!!!!!!!!!!!

BIGBANG is ROCKZZZZ!!!!!!!!!!
Yup!!
LOVE SONG adalah lagu BIGBANG..
Aku kan skang ngah gile ngan korea..
So everyday aku akan bukak channel 391..
Ada K-CHART pastu lagu ni no.3..
Pastu tergerak hati nak dengar lagu..

1st time dengar rase cam nak gugur jantung hati ku ini..
Pastu tengok video klip yg Hot gile..
Even simple jek MV die tapi all my heroes cute sangat on that MV..
Especially GD n TOP of coz.. Hahaa......;p
Lagu ni wat aku jatuh hati hanya dengar intro jek dah wat hati aku terpaut dengan lagu nie..
Selalu orang cakap jatuh cinta pandang pertama..
Tapi aku jatuh cinta hanya pada suara dan music yang pertama beralun di hawa telinga aku buat pertama kalinya..
Susah tau nak suka sesebuah lagu dengan hanya dengar intro dah suka pastu 1st time dengar dah suka..
U guys did a good job beb!!!!!!
I love u Guys............
Go BIGBANG!!!!!

No comments:

Post a Comment