Wednesday, November 10, 2010

MY MIND.. MY TOUGHT..

Huh!! Ntah.. Aku pun tak tahu.. Apa nak jadi? Don't know.. Bosan.. Tension.. Badmood.. Emosi yg x stabil.. Banyak fikir.. Terlalu memendam perasaan..

Itu yg aku fikirkan skang.. Ada je benda yang tak kena.. Ntah.. Aku pun tak tahu apa dia yang aku perlu tahu.. Apa yang aku buat ni betul atau tidak.. Atau aku sendiri telah menetapkan standard pada diri aku dan skang orang melabelkan aku dengan gelaran sebagai seorang perempuan yg baik.. Padahal aku bukannya baik pun.. Aku jahat and tak baik.. Tapi aku bukanlah seorang yg Mean.. U know like mean girl.. Just aku ni kekadang ada gak sengal sket perangai tu..

Aku sebenarnya tak berapa suka orang labelkan sebagai seorang gadis yang sopan.. baik.. comel.. padahal aku bukanlah seorang yg macam tu sangat.. ada setengah orang fikir kalau orang labelkan dia sebagai gadis yang baik patut dia berbangga.. Tapi masalahnya kalo perangai tak serupa bikin apa gunanya.. Aku selalu berangan kalo aku jadi gangster.. But i guess my face doesn't look like one.. Hahaa.. Maybe dari segi tingkah laku yang aku memang tak boleh nak ubah.. tapi dari segi pemikiran dan kata-kata kekadang ada juga aku jadi mean sket.. Hahaa.. Jahat gak aku ni kekadang.. Tapi kekadang jelah.. Bukanlah selalu pun.. Hahaa.. Aduyai..

Actually aku takde topik pun hari ini.. Just saja nak cakap merepek-repek.. Nak hilangkan gelora di hati ini yang cam jiwa kacau jek.. Ntah apa yang hati aku ni risaukan pun aku tak tahu.. Yang penting keje ok.. My life just nice and takde benda2 luar yg menganggu hidup aku.. FIN

No comments:

Post a Comment