Wednesday, April 13, 2016

Sambungan story...

Hari tu pas dlm 3 4 hari after aku terkena kaki lelaki bodoh tue! haish! setiap kali aku ingat insiden tu mmg aku geram sangat and takot.. hurmmm.. ok cut the story.. aku ternaik bas dengan die lagi.. cumanya time tue aku berdiri sebab malas nk g seat blkg sbb da agak penuh.. pastu aku nmpk die naik.. aku pasti tu die.. tapi x taulah kan.. sbb kdg2 org2 ni muke lebih kurang jek.. ok so aku pn cam takot gak kalo die prasan muke aku kan.. pastu die follow aku ke.. turun skali.. cam2 aku fikir.. pastu aku nk tgk die turun x kat tempat yg die turun dulu.. pastu sampailah tempat yg die turun aritu.. so die x turun pn... haish! so yg ko turun haritu tu kenapa? bangang... takot gak kalo die turun dengan aku.. so alhamdulillah die x turun.. so aku pn legalah..

Aku harap aku tak jumpalah muka ko lagi.. semak kepala aku jek...

No comments:

Post a Comment