Wednesday, June 11, 2014



Dear hati...

Sebenarnya aku happy sangat2 sekarang kerana adanya dia... sampai aku takot.. Aku happy tapi aku takot... Aku selalu berdoa agar aku dan dia kekal hingga akhir hayat dan until jannah... Amin...

Aku tak tau camne nak gambar kan perasaan aku terhadap dia... memang indah perasaan itu... dia datang tanpa aku sedar..... dan aku sedar yang aku sayang dia bila aku rindukan dia.. bila aku selalu tunggu msg or call die... aku asyik tgk phone jek.. Huhuu... gatal jek kan aku nie.. but I can't helped it...

Aku paham sangat perasaan orang yang sedang bercinta ini.. macam2 dia buat untuk orang tersayang happy... begitu juga dengan aku.. aku cuba jadi yang terbaik walaupun aku tau dan aku sedar banyak kekurangan dalam diri aku ini.. tapi alhamdulillah dia terima aku seadanya...=)

No comments:

Post a Comment