Tuesday, July 3, 2012

EGO

Well sometimes di akui yg ego ni tersangat la menyeksakan..
Aku ngaku kkdg ego ni tersangat la tinggi..
Aish!!! Sampai aku sendiri x tau nk buat ape..
Walaupun ego tu datangnye dr diri aku sendiri..
Tapi kkdg aku x boleh nk halang ego tu time die ngah gila..
Hahahaaa..

And sometimes kerana ego aku yg tinggi ni gak la yg menyakitkan aku..
Bukan setakat menyakitkan orang disekeliling aku tp ia turut menyakitkan aku gak..
Kalo org tue sakit kerana ego aku tp aku berganda lg terasa sakitnye..
Sebab aku yg akan menanggung akibatnye kerana ego aku sendiri..

Nak kate aku ni degil boleh tahan gak r x degilnye..
Heheheee..
Well nk kate aku nie baik hati kdg2 tu nauzubillah gak ar perangai..
Hahahahaa..

Dah lame x post kat entry..
Tu yg sekali sekala post wat perangai sket.. Hehee..

P/S : I Kill Myself with my own EGO..

Currently tengah mendengar lagu MONSTER & EGO by BIGBANG..

No comments:

Post a Comment