Thursday, May 17, 2012

LIFE JUST A LIFE

Life just a life..
Way to go..
Walk off to your life..
Every step u make just a step..
Empty spaces..
Run out of your shoes..
Go away..

Minggu nie entah kenapa aku rasa hidup semua org ada jek yg x kena..
Kat opiz tue da beberapa org yang aku nampak mata merah..
Mata merah kat c-nie bukannya sakit mata..
Tapi merah mata apabila seseorang itu menangis..
Termasuk aku pun pernah..
Kekadang menangis nie sebab kita x boleh lepas depan2 so apa boleh buat.. 

Aku plak ngah de azam baru ni..
Hahahaa..
Aku ni bab teori not bad..
But for praktikal mmg dr dlu lg agak Not bad gak.. Hahaa.. 
Nak sedapkan hati..
Just make sure apa yang aku buat adalah keputusan yg betol..
Mungkin akana menyusahkan diri aku tp aku selalu percaya tiap kali apa yg aku buat pasti ada sebabnya..
Mungkin bukan sekarang kita nmpk tp akan datang pasti ianya berguna..




No comments:

Post a Comment