Monday, May 9, 2011

2011

January - April.........
Looks good in the beginning..
Turn to May..........
Many things just come out like what the hell......:(
Everyone is like so chaos......

Otak aku serabut....
Bagi aku.. Syukur sangat aku bukanlah minah2 yang kaki lepak or merempit or suke kuar ngan dak2 laki yang aku tak kenal..
Except kuar ngan member2 itupun tak sume member aku bleh kuar hang out..
Dengan keadaan yang sangat tidak mengizinkan..
Aku teringin nak putar waktu untuk terus menuju ke tahun 2012...
Everything gonna be alright on 2012..
Insya'Allah..

"God helps those who help themselves"
Am I one of them?
Adakah Tuhan akan bantu aku..
Adakah Tuhan dengar kata2 aku yang aku andaikan ianya sebagai doa walaupun bukan yang aku pinta atas sejadah.
Bukan dengan tadahan tangan.. Tapi hanya dengan aku berkata2 dalam hati..
Hati aku yang aku anggap sebagai diari hidup aku..

So what's the problem?
Am I crazy?
Of coz I will not write in here..
But I will always keep it..
Aku nak satu hari bila aky baca post untuk kali ini aku tahu betapa susahnya hati aku time nie..
Bagaimana dengan masa depan aku yang masih tak nampak jalannya..
I'm walking down my path just what I saw..
Not b'coz I plan it..
Aku dah x nak plan apa2..
Apa jadi pasni aku akan berhadapan dengannya..

NADIA!!!!!!!!!!
FIGHTING!!!!!!!!!!!!!
KUAT SEMANGAT......................
KERASKAN HATI DAN KEPALA OTAK KO...
TAKE YOUR DREAM HIGH.......................................................;P


No comments:

Post a Comment