Monday, February 14, 2011


Rase sedey..
Feeling sad coz my best friend gonna leave finally..
Rase gembira..
But feeling happy for her coz finally she got a job..

Me?????????
Maybe bukan rezeki aku..
But aku doa sangat2 dan aku tahu Allah merancang yg terbaik untuk aku..
Aku selalu berfikiran positif kerana aku selalu fikir apa yang terjadi pasti ada hikmahnya..
Dan aku tahu Allah selalu ada di sisi aku dan akan sentiasa menolong aku..
Dalam hati aku adalah diari harian aku..
Dan pembacanya adalah Yang Di Atas..
Dia selalu membaca luahan hati aku..

Tapi still aku rase kesunyian..
Maybe aku sayang dekat dia sebagai member yang aku rapat..
Kalau dia pergi dan aku pergi sekali takpe gak..
Ni dia yang pergi tinggal aku..
Dan aku stay..
Mesti kate2 orang dekat sekeliling aku akan membuatkan aku lebey sedey..
Tapi aku betol2 happy coz aku tahu dia inginkannya kerana niat murninya nak bantu keluarga..
Sebab tu Allah mempermudahkan rezekinya..
Jadi lepas ni aku perlu ikhlas dalam menunaikan tanggungjawab aku..
Dan aku pasti suati hari nanti Allah pasti akan menunaikan permintaan aku..

Kawan2 ku..
Doakan aku..
Doakan aku dapat kerja tetap dan kehidupan yang bagik dana ku dapat menolong keluarga aku..
Amin..
Niat di hati tiada siapa yang tahu..
Ikhlaskah niat itu..
Tapi Allah bijak menguji hamba-Nya..
Aku serahkan segala-galanya kepada Allah S.W.T..


No comments:

Post a Comment