Spent my time with him.. make me sooo alive.... tapikan kalo time die xde mesti aku sakit but then bile da jumpa die aku msti cepat baik.. I guess you are my best medicine ever...
Here i am.. Here i write.. Here i post.. Here in my home.. Here i live.. hahaa.. erk!!!
Sunday, October 25, 2015
Saturday, October 17, 2015
Assalamualaikum semua bloggers...
Lama gila kau tidak mengupdate my blog nie... huhuu.. maklumla busy.. busy ngan keje ngan personal... huhuu.. die bukan la busy memanjang tau just kalo nk menaup nie kene ada mood dan emosi so barulah apa yang kita tulis tu bermakna.. luahan dari hati...=)
My love tengah prgi keje... so I just sit at home kemas umah.. makan.. main laptop.. dgr radio.. seriously lama gila da x rase duduk bujang nie.. huhuuu.. tp best.. coz bole lebih mencabar... boleh berdikari sedikit.. hehehe.. xdelah nk selesa memanjangkan.. huhuu.. sbb zaman duduk ngan parent dan berlalu so now I have to learn to stand by my own... well... igta nak layan youtube tapi line cam siput tut plak.. hurmmm.. so I just maybe by today akan byk la kot post2 kay blog kalo bosan sangat.. nk keluar tapi x best..
Papepun.. di harap dia dapat menjalankan tugas kerja die dengan baik...and hope die balik cepat arini..
P/S: Hope today everyone have a nice day... pEace Yall
Monday, June 29, 2015
People can change just a second.. Dan selalunya manusia berubah kerana keadaan tersebut.. Pelik.. tapi itulah hakikat..
Kau takkan pernah paham........ dan kau takkan paham... sebab apa... sebab kau juga berubah.... tapi kau sendiri x sedar... so maksudnya kau sendiri tak paham apa yang kau nak sebenarnya.... sebab tu kau asyik berubah.... berubah dan terus berubah......
Cuaca sangat panas dan bahang.. Da berapa malam aku tido x pakai selimut.. bahang gila... so untg siapa yang pakai aircond kat umah... tpai still de keburukan die gak sbb bila korang da terasa sejuk dan bila keluar cuaca yg panas dia akn buat badan korang akan rase x sedap.. so mula la nak demam bagai.. aku pun badan ngah sakit2.. pastu cuaca plak camni.. mmg serius rse nk demam and sakit kepala.. pastu banyak fikir lagi dengan kepala yg semak.. banyak benda yang x settle..
Kompom minggu ni aku akan rse semak gila... dengan start rabu sampai jumaat budak2 psh semua dicutikan.. pastu xde siapa yg nk cover aku... aku kerja sorang2.. aduiyai! da la bulan puasa.. mmg dugaan betul.. aku harap kesihaan aku makin baik.. sbb camne aku nk handle unit yg paling top sorang2 kalu aku sndiri x sihat.. Hurmmm... hope sakit tu pergi lepas aku tido jap g...
Saturday, June 6, 2015
Tadi aku jumpa si dia.. Da lama aku tak jumpa dia.. dan aku sangat rindu.. dan setiap kali balik keje mesti aku akan cari dia... so td masa aku sangat berharap dapat jumpa dia akhirnya termakbul.. tapi yg x bestnye bila aku g kat die ngan hati yg sangat happy tetibe die lari pastu nyorok bawah kereta.. Hurmmm... sakit plak hati aku sbb aku memang cari die.. tapi bila da jumpa depan mata tapi die lari plak.. haish! rindu nk pegang die.. nk belai die.. hope dapat jumpa kau lagi si meow yg comel debab...
A STORY.....
Sejak akhir2 ni aku asyik layan satu movie nie.. aku suka sangat tengok hero and heroin die.. Bila lihat dorang aku asyik terbayangkan dia.. Hurmmm.. Love.. Romance.. and everything... Aku x bole nk bgtau title die dekat sini.. sbb it's quite????? Aku tau pasal movie ni pun dari kawan aku and pas tgk ost die.. pastu try cari full movie x dapat.. at last minggu lepas aku dapat full movie die and dapat copy and tgk.. dan die menjadi viral dekat opiz aku... Huhuuu.. itu pun sbb kitorang kecoh gila ok.. hahahaa... tp die sangat best.. just for the ending mmg x best.. maybe part 2?
Sejak akhir2 ni aku asyik nak tgk cerita cinta jek.. Hurmmmm.. masalahnya bila aku tgk mesti aku igt die.. and I will keep thinking about him....
Thursday, June 4, 2015
BULAN
Bintang-bintang berkedipan hilang di sebalik awan... Tiada kedipan yang menemani bulan yang keseorangan.. sombong sekali bintang dengan membiarkan bulan seorang... tamaknya bintang kerana mempunyai ramai bintang yang menemani bintang.. tapi ia tetap masih tidak mampu menerangi bumi di waktu malam sekiranya tiada bulan.. walapun dia banyak tapi die tetap tidak dapat menandingi bulan yang satu.. itulah kelebihan bulan...
Celakanya si bintang mengejek si bulan yang keseorang.. enak mentertawakannya.. tapi bulan tetap tabah bertahan hingga ke pagi.. malah masih setia menunggu sehingga matahari muncul menenggelamkan si bintang2 yang bertempiak lari...
Bahasaku sungguh dalam untuk difahami... tapi percayalah itu adalah satu emosi yang sangat indah yg harus aku luahkan.. tak tertahan untuk aku memendamkannya.. harus dimuntahkan ia dari kepala otak aku hingga membuat jari jemari ku kembali menari di keyboard.. bukan untuk menjadi keyboard warrior... tp hanya untuk melepaskan rindu..
Subscribe to:
Posts (Atom)